כדורסל בניו יורק - Basketball in New York

משחק כדורסל בניו יורק

כשמדברים על ספורט בהקשר האמריקאי שלו מתכוונים למספר ענפי ספורט: לחלקם אנחנו נחשפים פחות בישראל וחלקם אמנם קיימים אצלנו אבל לא מתקרבים לרמה של ארצות הברית. אנחנו מתכוונים, ניחשתם נכון, לליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA. האמת היא שכדורסל בניו יורק (Basketball in New York) הוא יותר מאשר משחק, אלא תרבות של ממש. רואים את זה במידה משמעותית במגרשי הכדורסל בשכונות של ניו יורק, כך שאנחנו ממליצים גם למי שאינו חובב את המשחק ביומיום להיחשף לסצנת הכדורסל הלוהטת בעיר.

🏀⛹🏻 הזמן עכשיו כרטיסים למשחק כדורסל >>
 

כדורסל בניו יורק

הכירו את הניקס

קבוצת הניו יורק ניקרבוקרס, או בקצרה ניו יורק ניקס (New York Knicks), היא הקשר המובהק של העיר לכדורסל. הקבוצה הוותיקה הזו נוסדה ב-1946 ונחשבת לאחת משתי הקבוצות היחידות ששיחקו בליגת הכדורסל הטובה בעולם מאז שנת הקמתה. בשנים האחרונות הניקס לא בהכרח מגיעים להישגים – יש לקבוצה שתי אליפויות, אותן לקחה בשנים 1970 ו-1973. כמו כן עברו לא מעט שנים מאז שהקבוצה הייתה במעמד הגמר של הפלייאוף.

רכשו כרטיסים למשחק כדורסל בניו יורק

האם זה אומר שצריך לוותר על משחק כדורסל בניו יורק של ניו יורק ניקס? ממש לא. היא מגלמת במלוא הדרתה את תרבות המשחק ב-NBA ומשחקת באחד מהיכלי הכדורסל של אמריקה – המדיסון סקוור גארדן שברובע מנהטן. זהו אולם ספורט שרבים מגדירים בתור האולם המפורסם ביותר בעולם בתחומו. יש בו כמעט 20,000 מקומות, המציעים חוויית צפייה מושלמת. לפני מספר שנים נערך שיפוץ מקיף במסגרתו שופרה זווית הצפייה, הותקנו מסכי LED ומערכות שמע מהשורה הראשונה ונוצרה הרגשה כללית של חוויה חד פעמית.

מומלץ מאד לסקור במועד הביקור שלכם אם הניו יורק ניקס משחקים: בליגה של יותר מ-80 משחקים לפחות, סבירות לא קטנה שזה יקרה. באולם משחקת גם קבוצת כדורסל הנשים ניו יורק ליברטי, קבוצת הוקי קרח בשם ניו יורק ריינג'רס ועוד.

בגזרת המופעים נערכים כאן לא מעט אירועים, לרבות הופעות מוזיקליות של מיטב אמני העולם, מופעי קרקס, תמוגות כלבים ועוד. למי שלא רוצה לראות משחק או שאין אירוע מיוחד במועד הביקור שלו, אפשרות הסיור בהיכל יכולה להיות קוסמת.

הזמן עכשיו כרטיסים למשחק כדורסל >>
 

איך אפשר בלי כדורסל הרחוב?

עם כל הכבוד למדיסון סקוור גארדן, בניו יורק אפשר לשחק כדורסל גם מחוצה לו – וכל מגרש ספורט שנמצא בעיר מתאים לכך. כדורסל רחוב (Street Ball) הוא אחד מסימני הזיהוי של ניו יורק. הוא נערך באחד מבין אינספור המגרשים הפזורים בניו יורק, לא כולל חוקים במובן של המשחק הרגיל ומבוסס בהרבה מקרים על משחקים יחידניים יחסית.

לפני יותר ממאה שנה התחילה תרבות כדורסל הרחוב בארצות הברית, כשהמוקדים היו ניו יורק ווושינגטון הבירה. בתפוח הגדול מקובל כיום להצטרף למשחקי כדורסל עם אנשים שלא מכירים ולקחת חלק בתרבות הזו, שלוקחת חלק מרכזי בהיסטוריה של העיר: זהו למשל הספורט החלוצי מבחינת שילוב ספורטאים אפרו אמריקאיים בו. הכינו את עצמכם לחוויה מהנה אבל קשוחה. וכן, זה בסדר גם לעמוד מהצד ולצפות במשחק.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך