נקודות חן לטייל בניו יורק

אטרקציות ופארקים בניו יורק

אטרקציות ופארקים בניו יורקאין עיר יותר מרשימה, מדהימה, עוצמתית מניו יורק. יש ערים גדולות ממנה, יש ערים יפות ממנה, יש בוודאי ערים עם מאפיינים היסטוריים הרבה יותר ישנים ממנה, אנחנו יודעים שישנן ערים עם משמעות דתית או אחרת, מה שאי אפשר לומר על ניו יורק.

אך ספק אם נוכל למצוא עיר כל כך עוצמתית כמו ניו יורק. כל מי שנחת בה בפעם הראשונה, נכבש וסביר להניח שירצה לחזור אליה שוב ושוב.

אך זה לא רק העוצמה ולא היופי המיוחד של העיר, זה הרבה מעבר לזה. זו עיר שכל יום אפשר למצוא מה לעשות בה, ולא משנה כמה זמן נשהה בה, תמיד יהיה לנו מה לעשות בעיר,

בין אם מדובר באתרים ומקומות שנוכל לבקר ולטייל בהם ובין אם מדובר על אירועים שנוכל לקחת בהם חלק, פאסיבי או אקטיבי.

על ניו יורק בהחלט אפשר לומר שזו עיר ללא הפסקה.

לשמחתנו, בשנים האחרונות אפשר למצוא כרטיס טיסה לניו יורק בתנאים נוחים, כלומר במחירים הרבה יותר זולים מאשר בעבר. בין אם זה בגלל שנכנסו לא מעט חברות אשר מציעות לנו היום טיסות במחירים זולים, וכן בגלל שאנחנו יכולים ליהנות מאפשרות של טיסות לא ישירות דרך יעדים שונים.

על כן, אחרי שנרכוש כרטיס טיסה לניו יורק, נוכל להתחיל ולתכנן את הטיול שלנו, בהתאם למספר הימים שנשהה בעיר, כך אנחנו נוכל למצות כמה שאפשר את העיר, נוכל לדאוג שכל יום ויום, נעשה משהו ואולי אפילו יותר מדבר אחר.

5 אטרקציות פופולאריות בעיר ניו יורק

סנטרל פארק – אי אפשר לבקר בניו יורק מבלי להגיע לסנטרל פארק. הפארק שנמצא בלב העיר, בין השדרה, בין השדרה החמישית לשישית, מתחיל בדרום הארלם ונגמר בצפון מידטאון. מדובר בשמורת טבע מרהיבה שכל ניו יורקי מגיע אליה, בין אם זה בשביל לעשות פיקניק, לרוץ, ללכת, ואפילו בשביל לשחק בייסבול או משחקי ספורט אחרים.

בראיינט פארק – אומנם מדובר בפארק יותר קטן, אך הוא מרשים, במיוחד לאור העובדה שהוא שוכן ליד השדרה החמישית וממנו אפשר לראות את כל הבניינים המרהיבים שלאורך השדרה. בשעות היום, אפשר למצוא שם חבר'ה מקומיים משחקים שחמט, כמו בסרטים.

טיימס סקוור – עוד מקום מיתולוגי בניו יורק, שוכן בשדרה השביעית, אחד המקומות הכי מתויירים בעיר. אפשר למצוא שם מגוון חנויות, מגוון רחב של מסעדות, ואינספור מסכי ענק עם פרסומות, שידורי טלוויזיה ועוד. בשעות היום והערב נערכים במקום מופעים שונים.

ברודווי – כל מי שרוצה לראות הצגות בניו יורק מגיע לכאן.

מגוון של תיאטראות גדולים וקטנים. מומלץ מאוד להזמין מקום מראש.

מוזיאון הטבע – אחד המוזיאונים הגדולים, לא רק בניו יורק אלא בעולם כולו. מוזיאון ייחודי שנמצא בפתחו של הסנטרל הפארק בחלקו המערבי. מציג תערוכות ומיצגים ייחודים ומרהיבים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך