טופ אוף דה רוק - Top of The Rock

תצפית מרשימה על העיר מנהטן

ברחוב מספר 49, בין השדרה החמישית לשישית נמצא אחד הבניינים הבולטים בניו יורק- מרכז רוקפלר. במרכז רוקפלר מעלית מיוחדת בעלת רצפת זכוכית, העולה במהירות לגובה של 67 קומות ופועלת מהבוקר ועד 23:15 מעלית אחרונה.

✅ רכשו עכשיו כרטיסים מראש לטופ אוף דה רוק >>

תצפית בכל שעות היום מקומה 67

המעלית של מרכז רוקפלר תביא אתכם אל טופ אוף דה רוק הנימצא בקומה 67 של הבניין. הקומות 67 עד קומה 70 מוקדשות לתצפית על הנוף העירוני המדהים של ניו יורק. התצפית היא מרהיבה ביופייה ולכל שעה משעות היום יש את המראה הייחודי לה.

✅ רכשו עכשיו כרטיסים מראש לטופ אוף דה רוק >>

תצפית טופ אוף דה רוק ניו יורק

תצפית 360 מעלות על העיר ניו יורק

במהלך היום תראו מטופ אוף דה רוק את הנוף של ניו יורק, בניינים גבוהים, סנטרל פארק ועוד... לקראת ערב תראו את העיר על רקע השקיעה ובלילה תראו את העיר על כל האורות הממלאים אותה. בקומה 70 ישנה מרפסת תצפית פתוחה המאפשרת לצפות על העיר ב- 360 מעלות.

בצפייה מן הטופ אוף דה רוק התחושה היא באמת של צפייה מראשו של צוק ולא רק מראשו של מרכז רוקפלר. מהתצפית שגובה 260 מ' תוכלו לראות את חלקה הצפוני של ניו יורק, את הסנטרל פארק וגם את מגדל האמפייר סטייט בילדינג. עלו לתצפית לאחר ביקור במתחם העצום של מרכז רוקפלר שהוא חוויה בפני עצמה.

טופ אוף דה רוק

טופ אוף דה רוק בלילה

כאשר השמש מתחילה לשקוע רבים ממהרים לעלות לגורדי השחקים בניו יורק. זאתי ללא ספק חוויה נדירה בה ניתן לראות את השקיעה מגובה רב, לראות זווית קצת שונה, מיוחדת ומלאה בתמונות שלא תשכחו הרבה זמן.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך