מאדאם טוסו ניו יורק - Madame Tussauds New York

מוזיאון השעווה בטיימס סקוור

מאדאם טוסו ניו יורק (Madame Tussauds New York) הוא מוזיאון שעווה מפורסם בעל סניפים בכל רחבי העולם. מוזיאון מאדאם טוסו ממוקם בטיימס סקוור ומתפרש על פני שטח נרחב בין חמש קומות. 

על פני חמש הקומות מפוזרים מעל מאתיים פסלי שעווה בגודל אמיתי, הדומים למקור בדמיון מדהים של דמויות מפתח מן העבר כמו מנהיגים לאורך ההיסטוריה, אך ההתמקדות היא בעבר הקרוב ובהווה.

✅ הזמן כרטיסים מראש למאדאם טוסו ניו יורק >>

מוזיאון מאדאם טוסו בניו יורק

מפסלי שעווה של פוליטיקאים ועד זמרים

ישנם פסלים רבים במוזיאון מאדאם טוסו, החל מפוליטיקאים (ברק אובמה, דולנד טראמפ), שחקני קולנוע, ספורטאים, זמרים וכן דמויות מסרטים. במוזיאון מאדם טוסו מקפידים להחליף את הפסלים בכדי להישאר עדכנים ורלוונטיים בכל ביקור מחדש.

בנוסף לפסלים הכמעט מציאותיים, תוכלו ליהנות במוזיאון גם מתפאורה מרהיבה המתאימה לכל פסל, למשל פסלו של וודי אלן שנראה בתוך גינה ציבורית בניו יורק ועוד..

סרט מרהיב מדמויות שעווה

מלבד הפסלים, מציע מוזיאון מאדם טוסו בניו יורק אטרקציות כמו כניסה אל תוך אי הגולגולת בסרט: Kong- Skull Island. באזור אי הגולגולות תפגשו פנים מול פנים את הגורילה "קינג קונג" העשויה משעווה, לחוויה בלתי נשכחת בתוך תפאורת היערות.

✅ הזמן כרטיסים מראש למאדאם טוסו ניו יורק >>

סרט בארבעה ממדדים

חוויה מיוחדת עבור ילדים הוא סרט המוקרן ב - 4 ממדים, הסרט משלב דמויות מוכרות מעולם הילדים כמו סופרמן לבין כיסאות זזים, משקפי תלת מימד ועוד.

לסיכום, מקום נהדר לילדים אך לא רק...

 

כתבות שאולי יעניינו אותך