קונצרטים בניו יורק

קונצרט מוזיקה בניו יורק

אין הרבה ערים תרבותיות יותר מאשר ניו יורק. במהלך ביקור בעיר פשוט אי אפשר לפספס את ההיבט התרבותי שלה, שבא לידי ביטוי מובהק באולמות הקונצרטים למיניהם. בניו יורק המוזיקה מתנגנת שעות נוספות ומדברת בהרבה מאד ז'אנרים, סגנונות ולעיתים גם שפות - כך שכל אחד יוכל למצוא את ההופעה האידיאלית עבורו.

קונצרטים בניו יורק (Concerts in New York) הם חלק בלתי נפרד מהתרבות וחיי הלילה התוססים של העיר. קונצרט מוזיקה בניו יורק היא חוויה נפלאה שמאפשרת להתנתק מהרעש וההמולה של המטרופולין הזה ולרחף בין צלילי מוזיקה של מיטב היצירות והאמנים בעולם.

✅ הזמן עכשיו כרטיס לקונצרט בניו יורק >>

קונצרטים בניו יורק

היכלי הקונצרטים של ניו יורק

בניו יורק יש מספר מקומות לקונצרטים שעצם הביקר בהם הוא חוויה בפני עצמו, על אחת כמה וכמה כשהוא מלווה עם מוזיקה משובחת. חלק משמעותי מתשומת הלב מקבל, ובצדק גמור, מרכז לינקולן (Lincoln Center). הוא מחזיק בתואר המחייב של הקומפלקס הגדול בעולם בתחומי הבידור והתרבות.

מרכז לינקולן - Lincoln Center

במרכז לינקולן תוכלו לראות מופעים והצגות מכל סוג, קונצרטים בניו יורק, אופרות ועוד, בין אם מופעים מתחלפים ובין אם של אחד מבין תריסר להקות אמנותיות שהפכו את מרכז לינקולן לביתן: האגודה למוזיקה קאמרית של הלינקולן סנטר, תיאטרון לינקולן סנטר, בית הספר ג'וליארד, הפילהרמונית של ניו יורק, ניו יורק בלן, מטרופוליטן אופרה, בית הספר לבלט אמריקאי ועוד. קומפלקס הבניינים עצמו מרשים מבחינה ארכיטקטונית, כשמעבר למופעים ניתן לערוך במקום סיור מרתק.

קרנגי הול - Carnegie Hall

קרנגי הול (Carnegie Hall) הוא מתחם מוזיקה פופולארי הנחשב אף הוא לאחד המפורסמים בעולם. זהו לא מקום גדול יותר מדי מבחינה מספר הצופים – מבין האולמות שבו הגדול ביותר מכיל פחות מ-3,000 מושבים – אבל הוא זוכה למקום של כבוד בכל רשימה של מקומות מומלצים להופעות ולקונצרטים בניו יורק בזכות העיצוב הנאה והאקסוטיקה חסרת התקדים שלו. תוכלו להאזין כאן להופעות מוזיקה קלאסיות שיהפכו בין רגע לשמיימיות.

הפילהרמונית של ברוקלין

תמונת המקומות להופעות, לאירועים ולקונצרטים בניו יורק ממש לא מסתכמת כאן. על קצה המזלג, ניתן להזכיר את ה-92nd Street Y ובו מופעים ופעילויות עם קשר יהודי הדוק, האקדמיה למוזיקה של ברוקלין שעורכת קונצרטים או מופעים ושמהווה הבית של תזמורת ברוקלין הפילהרמונית, ניו יורק סיטי אופרה וגם מקומות שמתאימים יותר להופעות חיות אבל עשויים להיות רלוונטים גם במקרה של קונצרטים – אולם הכדורסל מדיסון סקוור גארדן או רדיו סיטי מיוזיק הול לדוגמא.

רכישה מוקדמת של כרטיסים

כדי לצפות ולהאזין לקונצרט איכותי באמת מהטופ שבטופ של ניו יורק צריך לרכוש כרטיס. החדשות המועילות הן שיש לא מעט דרכים להוזיל אותו בצורה משמעותית, לרבות רכישה מוקדמת של כרטיסים באתר הזה או לחלופין התפשרות על המיקום באולם (גם במקומות זולים יותר רואים ושומעים מצוין לרוב) ועוד.

להאזין למוזיקה בחינם

סביר להניח שתשמחו לשמוע שיש קונצרטים בניו יורק המתקיימים בחינם. אם תגיעו לכנסיית סנט פול בצהרי ימי שני ולכנסיית השילוש הקדוש בחמישי – מקומות בהם מומלץ לבקר בכל מקרה – יכול להיות שתיתקלו בקונצרט חינמי של מוזיקה קלאסית.
בערבי חמישי מתקיימים לרוב בלינקולן סנטר מופיעים ללא תשלום, כשההמלצה ביחס אליהם היא להגיע כמובן מוקדם מספיק כדי לתפוס מקום. אירועים חינמיים אחרים בלינקולן סנטר לאורך השנה הם מופעי ג'אז. המלצה נוספת היא לבקר בבית הספר ג'וליארד היוקרתי בצהרי ימי רביעי, מועד בו ברוב השנה נערכים מופעים הפתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.
 

קונצרט רחוב בניו יורק | צילום: דן אורן

 

כתבות שאולי יעניינו אותך