ניו יורק מזג אוויר - Weather in New York

מטיילים בניו יורק בכל עונות השנה

ניו יורק היא עיר שבה הכל קורה ולא משעמם לרגע ולא משנה באיזו עונה תגיעו לעיר הגדולה מובטחת לכם חופשה חווייתית. הדבר נכון גם בכל הקשור למזג האוויר בניו יורק (Weather in New York). האקלים בעיר מוגדר כיבשתי לח ויכול לנוע בין קור עז בחורף ועד לחום ולחות שלא מביישים גם את תל אביב בקיץ.

ניו יורק מזג אוויר

ניו יורק בסתיו

סתיו בניו יורק היא עונה קסומה. עלי העצים בפארקים מתחילים להיצבע בגווני שלכת מרהיבים של אדום וצהוב. גם ספטמבר ואוקטובר הם חודשים מצויינים לטייל בהם בניו יורק. אז הטמפרטורות מתחילות לרדת והעיר חוזרת להיות ידידותית יותר למטיילים. תושבי ניו יורק מתמודדים עם חורף קר ועם קיץ חם ולח. לתיירים ישנה הפריבילגיה להגיע לניו יורק ברגעים הטובים יותר בשנה- עונת האביב או הסתיו.

ניו יורק בחורף

חורף בניו יורק - הטמפרטורות צונחות גם מתחת לאפס במשך שלושה חודשים בשנה. חוסר היציבות הזה נובע משני זרמי האוקיינוס האטלנטי הנעים ומגיעים קרוב לעיר. האחד הוא זרם הגולף- זרם מים חמים המגיע מכיוון המפרץ וזרם הלברדור, זרם מים קרים הנע מכיוון צפון.

נקודת המפגש בין שני הזרמים היא מקור לחוסר היציבות. בחורף, כאמור, ניו יורק עוטה לבן ומקבלת בברכה את סנטה קלאוס עם המזחלת שלו. בעונה זו האגמים ברחבי העיר קופאים והופכים לרחבות החלקה על הקרח, העצים העירומים מתכסים בלבן וכולם יוצאים מן הבתים כשהם מצויידים בכובעי צמר, כפפות ומעילים עבים.

ניו יורק באביב

אביב בניו יורק, עם הפשרת השלגים ניכרת העליה בטמפרטורות. זוהי עונה מצויינת לבקר בניו יורק, במיוחד בחודשים מאי ויוני. אז הצמחייה בסנטרל פארק מלבלבת, השמים הכחולים מציגים את גורדי השחקים בנקודת מבט מלכותית. הטמפרטורות בתקופת האביב בניו יורק נעות סביב 18-22 מעלות. בלילה עדיין קר כך שיש להצטייד גם בלבוש חם.

ניו יורק בקיץ

קיץ בניו יורק - תושבי העיר נוהגים לצאת אל הפארקים לשחק פוטבול ובייסבול ולקבל בברכה מיליוני תיירים שבאים לבקר בפסטיבלים, במופעים הענקיים, במוזיאונים ועוד. בקיץ של ניו יורק הטמפרטורות עולות וחוצות את השלושים מעלות. גם אחוזי הלחות עולים והטיול בעיר נעשה תחת חום רב ואחוזי לחות גבוהים. בנוסף, גם גשם יכול להפתיע אתכם באמצע הקיץ כמו בכל עונות השנה, כך שאינכם פטורים בקיץ מלהביא מטריה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך